Loading...
Travel4u.pl - oferty last minute, wczasy, wycieczki, noclegi, mapa
Wyjedź w podróż
swojego życia
Strona główna · Sport · O nas · Kontakt · Mapa strony · Dodaj do ulubionych
Wczasy, wycieczki ·Przewodniki, mapy ·Baza noclegowa  
Informacje o krajach · Prawo · Kursy walut · Forum Portal Turystyczny
Portal Turystyczny - Eskapadowcy.pl

Wietnam - opinie internautów

drukuj stronęPoleć znajomym
Strona główna » Kraje » Wietnam » Opinie internautów

Wietnam - krótka informacja

dodaj swoją opinię

Wasze opinie (11):

Chcesz podzielić się swoimi wrażeniami z podróży?
Szukasz współtowarzyszy do wspólnej wyprawy? Wejdź na Eskapadowcy.pl i napisz o tym!
autor: Justyna (IP:*.wroclaw.dialog.net.pl)
data: 2005-01-21 20:35:42
strona jest świetna, bardzo mi pomogła w pisaniu pracy o Witnamie
autor: Emilka (IP:*.zst.edu.pl)
data: 2005-02-21 08:00:46
no mi sie wietnam podoba bo sama mieszkam na podobnym miejscu
autor: majka (IP:*.com.pl)
data: 2005-04-02 15:57:30
siemka wszystkim:*ja kocham wietnam i jestem tam dwa razy do roku .wspaniali sa tam ludzie i ich kultura nie umialabym zyc bez tego kraju!!!!! pozdro dla wszystkich ta strona jest fajna chodz troche bym ja zmienila>:*:*
autor: jurek (IP:217.116.100.*)
data: 2005-12-03 10:26:06
witam wszystkich odwiedzających tą stronę.. wybieram się do Wietnamu w przyszłym roku i chętnie skontaktowałbym się z osobami które już tam były (Majka - to do Ciebie, jeżeli tu zaglądasz to proszę odezwij się do mnie), ponieważ jak to bywa w takich przypadkach, miałbym wiele pytań o praktyczne porady jak się zabrać do tego wyjazdu. Strona jest zrobiona nieźle, ale przydałoby się węcej informacji dla podróżnych. Pozdrawiam wszystkich. Jurek z Kołobrzegu
autor: Angelika (IP:80.53.166.*)
data: 2006-01-02 15:46:05
Wraz z mężem lecimy na miesięczny urlop do Azji i w planach mamy Wietnam.Jesli ktoś mógłby udzielic nam rad bylibysmy wdzięczni a swoimi radami będziemy mogli pomóc w marcu
mój adres broach@o2.pl
autor: KIUMEK:) (IP:83.25.209.*)
data: 2006-01-26 12:34:17
HLLO! SZAŁ JEST! NO WIĘC CÓŻ TU MÓWIĆ... MÓJ TATA WŁAŚNIE JEST W WIETNAMIE I JEST TAM SUPER PO PROSTU KLIMAT....PIRAMIDA ŻYWIENIA JEST TAM BARDZO ZDROWA... OWOCE MORZA+SAJGONKI+RYŻ JAŚMINIOWY...PYCHA.... STRONA JEST O.K:) POZDRO DLA WSZYTSTKICH ALOHA
autor: Robert (IP:62.29.168.*)
data: 2006-03-21 21:31:36
Chciałbym odwiedzić Wietnam.Tutaj urodził się mój ojciec.Jeśli byłby ktoś chętny to byłoby rażniej.Może być w przyszłym roku.Robert
autor: anka (IP:81.219.25.*)
data: 2006-04-01 16:14:08
Wybieramy się z mężem we wrześniu do Wietnamu. Niestety nie ma wielu informacji na ten temat. Jak tam jest tzn. czy można bezpiecznie podrózówać po kraju na własną rękę i jak finansowo się to przedstawia?
autor: emil (IP:213.129.28.*)
data: 2007-01-17 05:24:21
Witam wszystkich, mieszkam od jakiegoś czasu w Sajgonie, to miasto jest naprawdę duże, w godzinach szczytu przeraża ruch uliczny i tysiące skuterków i ich spaliny. Polecam wszystkim - pogoda gwarantowana przez cały rok.
autor: ANTONI (IP:87.206.119.*)
data: 2007-08-03 12:38:44
ocena: plusplusplusplusplus
JUZ 5 RAZY BYŁEM W WIETNAMIE I NADAL CHCĘ TAM JECHAC. SZKODA ZE ZA DALEKO I SAM BILET DROGI. TAM LUDZIE FAJNI, PRZYJAZNI DO OBCY. ŁADNY KRAJOBRAZ
autor: ~adam3037 (IP:85.181.69.*)
data: 2008-02-28 17:05:56
ocena: minusminusminusminus
Kochani, tak czytam wasze pelne zachwytu opinie o Wietnamie i nie wiem czy nie widzieliscie naprawde pieknych krajow czy moze macie inny system nerwowo-czuciowy i nie widzieliscie calego brudu, halasu, natrectwa i calkowitego braku dystansu tubylcow do turystow? A wiec innym ku przestrodze moje wrazenia z Wietnamu: Saigon - miasto samo w sobie jest warte zobaczenia- muzeum rewolucji, piekny budynek poczty,targowisko, duzo zieleni a takze baza wypadowa - tylko dokad? Otoz mozemy zafundowac sobie(jak ja to zrobilem) wyprawe do delty Mekongu(dwa dni na lodce z ryczacym silnikiem i papierem toaletowym w uszach, po zasyfionej rzece. Mozemy podziwiac jak ludzie zmuszeni do mieszkania tam kapia sie , gotuja , zalatwiaja potrzeby w wodach Mekongu. Potworny halas i dziesiatki lodzi. W pomniejszych kanalach jest tak ciasno ze lodki ledwo przeciskaja sie obok siebie. Nastepnie pojechalismy do mui ne: piekny domek nad samym morzem, niestety nastepniego dnia awantura bo probowali nas przekwaterowac , bo prawdopodobnie ktos podbil cene. udalo sie zostac, niesmak pozostal. Na plazy nuda. Ciekawsze o niebo morze jest w Turcji. Upierdliwi mieszkancy ktorym nie wystarczy raz powiedziec nie nie chcesz masazu. Plaze albo skultywowane na maxa albo wysypiska smieci i ludzkie gowna w wodzie. ciekawa byly kotlina z czerwonego piaskowca i wydmy. Generalnie nuda i brud. Na poludniu od Saigonu kapac sie nie mozna tak zanieczyszczone jest morze. Nastepna i ostatnia atrakcja jaka mozna sobie z Saigonu zafundowac sa tunele z czasow wojny i naprzyklad rzuty granatem czy strzelanie z kalasznikowa - jak ktos ma niezdrowo pod sufitem. Kuchnia w porownaniu do tajskiej tez sie umywa. Przewaznie zupy ale tez niezbyt wyszukane. Jezeli ktos szuka natury , spokoju, pieknych krajobrazow i dobrego zarcia powinien JAK NAJDALEJ trzymac sie od Wietnamu. Zreszta sami wietnamczycy przyznaja , ze dostali od rzadu przykazanie by jak najwiecej pieniedzy wyciagnac od turystow - robia to bez wdzieku i cerygieli. Na zakonczenie, rozumiem jesli ktos pierwszy raz byl w azji i zachwycil sie Wietnamem, ale pisac brednie w profesjonalnych przewodnikach po to tylko by sie lepiej sprzedawaly bez uwagi na ludzi ktorzy zawierza i pojada? Obok zaraz jest Tajlandia - przepiekny, przyjazny kraj i serdeczni ludzie tam naprawde mozna spedzic wymarzony urlop. mam nadzieje , ze pomoglem niektorym w podjeciu decyzji gdzie nie jechac:-) Pozdrawiam serdecznie Adam
Chcesz podzielić się swoimi wrażeniami z podróży?
Szukasz współtowarzyszy do wspólnej wyprawy? Wejdź na Eskapadowcy.pl i napisz o tym!
dodaj swoją opinię

Travel4u.pl - nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

oferty last minute Oferty last minute

partnerzy Partnerzy





last minute

Strona główna · O nas · Wczasy, wycieczki · Kraje · Przewodniki · Forum · Aktualności · Reklama · Program Partnerski · Polityka prywatności · Kontakt
 Opublikowane na stronach www.travel4u.pl informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. więcej »
Copyright © 2004-2018 Travel4u.pl. All rights reserved.